Por favor, Identificarse o Crear cuenta para unirse a la conversación.
Autor del tema
me sorprende q conozcais todos esos artilugios...o los habeis visto en fotos? o colgados en restaurantes decorando?
me alegra saber q no soy el unico de pueblo...
me sorprende q conozcais todos esos artilugios...o los habeis visto en fotos? o colgados en restaurantes decorando?
me alegra saber q no soy el unico de pueblo...
Pos a mí tocome usalos munchu tiempu. Angazos pa atropar la yerba fécilos munches veces, y los garabatos de fierru comprábense, pero había que faceyos el mangu de ablanu tostau, lo mesmu que pa les fesories, o la traenta y el forcau. Pal guadañu facíase el asta de fresnu, menos les manilles que yeren de nozal. El mangu pal hachu, y el de la foz tamién lu facíamos de fresnu, y les colleres pa los xatos. Los tayuelos de castañu co les pates de ablanu. La esquirpia pal carru yera de cibielles de ablanu, cortaes nel cuartu menguante, pel inviernu, cuando non tuviera xelau. Tamién yeren de ablanu los sardos que facíamos pa la pación, pero les calastres yeren de vanielles de castañu, igual que el cestu carreteru que usábase pa recoyer les patates y les panoyes. Olvidávenseme les guiyaes, de ablanu tamién. Ah, y pa dir po la leña al carru quitábasei la esquirpia y poninsei estandorios, fechos de aceu, que duraben más tiempu, pero si taben guarecíos a techu.
Güeno tillman, ¿quedote claru si yo conocí esos aperios, o entavía tas recelosu de que solu hubiera agueyaulos nun chigre? Espero haber pasau el examen de pueblerín.![]()
Güeno tillman, ¿quedote claru si yo conocí esos aperios, o entavía tas recelosu de que solu hubiera agueyaulos nun chigre? Espero haber pasau el examen de pueblerín.
![]()
Susaron PA+pero no soy de pueblo asturiano jejeje
Jajaja, hay que traducir xD