jajaja deberias de poner una foto, para que te conociesen!!
Verás, eso de la foto ye complicao, en primer lugar fai falta que el suxetu sea un ejemplar más o menos vistosu y a poder ser más más que menos, nun ye plan ponese aquí ahora a negar lo que unu ye y posar pa la posteridá con el Toneo al fondu fechu un pincelín y más apretáu q´un escarpín pa nun sacar la barrigona esa que nun me dexa ver como d´ apretaes tengo les ataures.
Ya dixi yo, q´esto de la guapura ye tamién un tema a discutir y aunque tengo que confesar que la mi barriga me dexa ver perfeutamente ´l gráu de rixidez de les ataures, non por ello dexo de considerame un espécimen más o menos representativu de la guapura del baxu Aller, como dixo un sabiu y eminente yonqui del conceyu anteriormente citáu y cuyes pallabres siempre quedarán pa la posteridá: "Tamos ahí, dándo-y".
Pero si por poner una foto van venir les mozuques a veme al post.. pues ná... ponse una foto y como dixo mu güelina que me tará viendo dende el cielu de los güelinos: "que faigan cola les guapes". Ahora si, lo primero de tóo, hay que facela...
Besos a eses mocines que tan soles y que nun tienen quién-yos haga sentir que la soledá ye mala compañera...
A los demás y a les demás un saludu muy fuerte!!.