Buscase mozuca guapa y limpia, hacendosina y que sepa cocinar bien, que yo pa eso nun valgo, pero pa querela... nun va topar otru igual!.
Haber si ente toos facemos un poco por encontrala, que dende que perdí la otra ando astritayáu y nun atopo qué facer, na má trabayar y trabayar. Ay, guapina, qué jodío ye volver a casa y nun atopar quién me caliente la cama!, ¡qué fríes tan les sábanes dende que les tengo que calentar yo solu!.
Nun me paeciera que enantes tuvieran tan fríes...
A mi nun me da mas la edá, pero a los vecinos y a la Guardia Civil seguramente si, asi que eses mocines de menos de ventipicu años nun pueo faceyos munchu casu, oye, una cosa ye l´amor y otra ye la pederastia, que uno ya ta grande pa andar saltando la sebe de les cunes ó pa andar detrás de eses mozuques de la ESO que tienen la cara enllena de ferralla y colgadielles y que además cuerren como diaños.
Haber si hay suerte home, yo si apaeciera una mozuquina que me quisiera... aunque solo fuera un pocoñín, nun-y diba pedir ná más que fuera guapa que les perres ya les pongo yo... que aunque sean poques, nun hay cosa mejor que compartir cinco durinos (de enantes) con esa mozuca que te da rebusquinos cuando la tienes cerca y como diz mio má, si nun hay pa uno hay pa otro, y a falta jamón ibéricu compramos un cuartu de jamón yor del alimerka que sabe muy rico en una tortillina dentro del coche mientras nieva fuera y esperamos que pase un poco la nevá pa volver a esquiar.
De momento nun voy a mandar una foto porque estes coses sábese comu escomienzan pero no cómo terminen y con esto del interné nunca se sabe y aligual apaezco un dí en una d´eses páxines de muyerones de goma que salen en pelota y que nun tienen otru repertoriu léxicu que les vocales abiertes, son guapes, pero de manera artificial, y hay que saber apreciar la guapura de una mocina cuando se levanta pola mañana temprano, porque munchos dís d´esos vamos madrugar pa dir a esquiar...
El casu ye querese, que comu dixo un sabiu y eminente yonqui de cuyu nome m´alcuerdo pero nun quiero escribir akí (véase primer renglón del párrafu anterior), ye muy guapo querese y tamos equí pa eso, ¿o non?.
Un saludu a tóos y.... A TOES (les que nun tienen mozu) UN BESU (a les demás pues un saludin tamién, pero sin ná más)!.